daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

< Shopping lagi >

Sementara nk tgu time melawat Arini kt Hospital Serdang..aku amik kesempatan ni bwk ma dan atin g jln2 a.k.a shopping..Kalau dgn ma, mmg betol2 shopping..ngan aku, stakat window shopping jela..hehe..Lagipon, sian kt ma..cuti skolah bln 6 ari tu..bwk dorg g Mid Valley..konon2nye nk bwk g tmpt yg xpnh pg..besar skit dr tmpt yg slalu kitorg pg..

Tp, habuk pon tarak..hahaha..tau sebab per?hihi..Sebabnye..Abang Adam wat prangai..So, misi ma time tuh xberjaya..biasenye kalu dtg KL nih, at least adela brg yg ma shopping..paling kurang pon kasut ke, handbag ke..

So, bg mengubat kekecewaan ma xdpt membeli belah ari tu, aku pon bwk ma g shopping complex yg dkt ngan hospital..Mane lg kalu bkn Alamanda Putrajaya..Wah, mmg sale gle2.. Kan time nie Mega Sales..So, bykle sales..aku pon igt nk bli kasut ry, tp kat Alamanda nie xde byk choice sgt..jd, aku stakat cuci mata je la..;-)

Aha, misi ma kali nie sgtle berjaya..Ma bli sepasang kasut (Sembonia), handbag (Sachs), dan Bedsheet..Senyum melebar smpi ke telinga..Hi3..

Aku dan atin cume berposing ngan brg2 yg ma beli..hahaha..Dis time, Abang Awwal jadik kitorg pye camera'boy'..Not bad la..Bole improve lagik..





Semenonye banyak lagik gmbr2 yg Abang Adam snap..tp, dok dlm hset Atin..So, nk tgu upload..pas raya la yer..Nk kne bluetooth ngan atin dl..

@End@

No comments:

Post a Comment