daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

< Kucing >



Ape yg korg simpulkan bile sebut pasal binatang nih??..Comel..Cute..Aku rs perkataan2 tue akan terpacul dalam mulut korg especially ble tgk kucing, kan?..X dinafikan, kucing memang comel..aku pon suke gak tgk kucing2 yg comel..tambah2 kalu ank kucing tue..teramatle comel..dan aku paling suke bile ade kucing dtg kt meja kitorg ms nk mkn n Awwal bole leka tgk kucing tue smpi terlupe nk kaco mama die mkn..he3..( Time nie xkesahle sama ade kucing tuh comel ke tak..yg pasti leh jadik tontonan Awwal..ha3 )..



Tp, yg aku nk cte ari nie bukanle kecomeylan..atau ke'cute'an kucing2 nie.. Aku nk cte pasal kucing2 yang telah membuat dajal di blakang umah aku..Sakit ati betol!.. Mule2 ari tuh, dorg mem'buang' di sebalik mesin basuh kt blakang umah..SA dh bersihkan..Pass!! Xde dh bau2 yg kurang menyenangkan masuk dlm bilik kitorg tue..Okla for 2-3 ari..pas2, wat hal lagik..Kali nie dorg berak lak kt dalam longkang blakang dapur..So, of cozla bau tue akan menusuk ke hidung tatkala aku dok membasuh pinggan mahupun memasak kt dapur..Dua kali geram dah nie!!

So, kepada kucing2 yg bertanggungjawab di atas segala yg berlaku kt umah aku.. Beware!!




Jadik, jgn tertipu dek kecomeylan kucing2 yg korg tgk ek!

No comments:

Post a Comment