daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

< Kantoi >



Semalam I call you, you tak answer
You kata you keluar pergi dinner
You kata you keluar dengan kawan you
but when I called Tommy he said it wasn't true

So I drove my car pergi Damansara
Tommy kata maybe you tengok bola
Tapi bila I sampai... you, you tak ada
Lagi la I jadi gila

So I called and called sampai you answer
You kata sorry sayang tadi tak dengar
My phone was on silent, I was at the gym
Tapi latar belakang suara perempuan lain

Sudahlah sayang, I don't believe you
I've always known that your words were never true
Why am I with you?
I pun tak tahu
No wonder la my friends pun tak suka you

So I guess that's the end of our story
Akhir kata she accepted his apology
Tapi last-last kita dapat tahu she was cheating too
With her ex boyfriend's best friend, Tommy...


Aku suke betol dgr lagu nie..Bagi aku, lagu nie unix..Pas2, ble dgr die pye pronounciation pon best!..Kalu dlm kete tue,2-3 kali aku dok ulang2 lagu nie sementara nk smpi skolah..Bole kate lagu nie aku dah hafaller..hi3..

Selain dr lagu nie..ade satu lagi lagu yang aku slalu dok ulang dengar..Almaklumla..kete aku xde radio..So, dok le dgr lagu2 yang aku download dr 4shared.com smpikn kredit download aku over limit dan menyebabkan internet aku lembab sgt2..(Klik sini untuk tahu cte)

Ape2 pon, korang layan jela lirik lagu nie tanpe music ek?nk music, downloadle dr link yang aku dh bg kat atas tuh..That's all for today!

No comments:

Post a Comment