daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

< 11 Ramadhan >

Sedar xsedar..dah 11 hari kte berpose..So, kwn2, cmne ngan pose kali nih?? Arap2 penohla ek...tp, kalu xpenoh atas sebab2 tertentu..xpe..Jgn lak saje2 ponteng pose taw! Aku lak, InsyaAllah tahun nie..pose penoh lagik kot..Hehe..Bukan sebab aku mengandung ek..:-)..Tapi, sejak melahirkan Awwal smpile umor Awwal dh nk msk 10 bln..aku still tak Per*** lg.. But, aku xrisau..sbb..ms bersalin kat Adam dl pon..dkt sethn br aku per*** balik..Aku nie BF mom tp xsepenuhnya..mayb sbb tue yg wat aku lmbt per***..;-

Ari nie skolah aku ade skolah ganti sbb seminggu lepas ry kitorg cuti..hehe..kepada yg xdpt bercuti dan perlu pulang bekerja tuh, jgn jeles ek..haha..Berbalik pada citer sekolah ganti..seperti yg telah diketahui..budak2 aku nie..kalu bab dtg sekolah ari Sabtu..memangla liat..So, ari nie adela 3 orang je student aku..3:11 (cikgu).. Semlm mmg dh plan..nk wat popia gulung bersalut nestum..konon2 nk ajar budak2la gulung popia tuh..last2 yg dtg skolah ari nie..cume sorg je bole hrp..lg due??Hmmmm..Last2, cikgu2la dok gulung nye..dan hasilnye..kitorg dpt jual kepada cikgu2 lelaki (cikgu pompuan pon ade gak!) yg sebelum nie agak kedekut nk membeli..haha..Hasil kutipannye..RM 45..Kira okla tuh utk permulaan..so, ari isnin nie lak sambung projek kitorang tue..

Oh ye, hasil kutipan nie sebenonye nk memenuhkan tabung a.k.a mengisi tabung kelas kitorg nk wat stage khas bg budak2 nie..Murni kan keje kitorg nie?haha..masuk bakul angkat sendiri..(Ade ke org lain yg larat angkat bakul kitorg nie..hehe)..

Okla..sampai jumpe lagik..bubye!!

No comments:

Post a Comment