daisypath

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

< Kene kreatif >

Ingat senang ke nak tulis blog?? Susah oo..

Macam aku ni..haha (gelak dulu..)
Time rajin, sampai 2-3 post skali.. Tapi, ble time malas..jgn kate 1..nak jenguk blog pon malas..
Jadik..aku amat respek pade blogger2 yang amat rajin meng'post' entri...Wa Caya Sama Lu!!
Aku xterbuat cam tu..maybe sebab kekangan masa kot..:)

Pada aku..nak jadi seorang blogger yang berjaya nie xsusah dan xsenang..So-so je..

First : Korang kene RAJIN !! (rajin post n3..rajin ziarah blog orang..pendek kata rajin dari segala aspekler..) at least..sehari, mesti ade sekurang2nye 1 entri dr korang..

Second : Kne banyak IDEA!! (kalu xde idea, camne nak menulis?? kalu menulis pon, orang xbrape nak bace sebab tahap penulisan cam karangan budak darjah 1 je..hihi (budak darjah 1 dh wat karangan ker???

Kesimpulannye..kedua2 aspek tue xde dalam diri aku...kene teroka dalam2 dulu baru jumpe kot.hehe

p/s: Sebarang persamaan adalah secara kebetulan saje..

No comments:

Post a Comment